Focus

De Focus gokkast van Bellfruit komt uit 1994 was redelijk succesvol. Dit is zover wij weten de enige gokkast met Scorpion 3 techniek.

(In 85 kabinet had je de 85 mpu, het 88 en 90 kabinet was scorpion 1 en vanaf BFM2000 kabinet praten we over scorpion 4 techniek. De scorpion 2 werd gebruikt in de video slots zoals Quintoon).

Het benedenspel had destijds allemaal een spaar syteem waarbij je bij dit spel maximaal 5x 128 credits kon overbrengen naar het boven spel. Je kon dan maximaal 5x 200 = 1000 credits winnen. Het bovenspel heeft 5 winlijnen met mystery vraagtekens voor leuke onvoorspelbare prijzen.

SPELBESCHRIJVING

Basisspel
Fruitsymbolen op winlijn geven prijs. Daarnaast zijn 5 symbolen continu aktief die kris-kras een prijs geven van minimaal 8 punten. Deze waarde(n) is/zijn afhankelijk van het clubspel.

Alle prijzen kunnen:
– worden opgenomen;
– worden gegokt met behulp van een gamble ladder;
– worden overgebracht naar de clubmeter voor het spelen van vervolgspellen;
– worden overgebracht naar de spaarkaart om later gecombineerd in het clubspel te worden ingezet.

N.B. Indien een kris-krasprijs in het basisspel wordt gewonnen, dan wordt de prijsmeter van dit symbool weer op 8 punten gezet.

Spaarkaart
In de spaarkaart kunnen alle prijzen (t/m 128 punten) 6 x gespaard worden.
Hiervan kunnen 5 gelijke prijzen samen overgebracht worden naar de clubmeter, waar deze dan gelijktijdig afgespeeld worden.
De clubmeter kan dan oplopen tot het aantal ingezette prijzen maal 200. De prijzen in de spaarkaart kunnen gecombineerd worden naar hogere prijzen.
Is een rij prijzen in de spaarkaart vol, dan wordt de volgende gelijke prijs met de prijs in de reservebank samengevoegd tot een hogere prijs.

Clubspel
Het clubspel wordt gespeeld met keuze voor inzet 4 of inzet 8.
Een aantal symbolen geeft zowel op inzet 4 als op inzet 8 op 5 winlijnen prijs.
Het clubspel is gerelateerd aan het basisspel.
Wanneer 1 prijs uit het basisspel wordt overgebracht naar de clubmeter zal steeds de laagste meter van de 5 “kris-krassymbolen” uit het basisspel aktief worden,
waarbij deze meter met stappen van 4 of 8 punten kan worden opgehoogd.
Wanneer 2 prijzen in het clubspel worden ingezet, worden de 2 laagste meters aktief, zodanig dat steeds de laagste van de 2 aktieve meters verhoogd wordt.
In geval van respectievelijk 3, 4 of 5 prijzen die uit het basisspel (spaarkaart) worden ingezet in het clubspel worden de laagste 3, 4 of 5 meters aktief.
Na het collecten van de clubmeter nemen de 5 “kris-krassymbolen” de waarde aan die ze hadden bij het starten van het clubspel met een minimumwaarde van 8 punten.
Het absolute maximum van de clubmeter is 1000 punten.

Voor emulatie versie ga je naar Fruit-Emu.

Specificaties

Datum toelating: 21/10/1994
Merkteken volgnummer 0644
Aanvrager:
Fabrikant:
Merkteken:
Kabinet:
Techniek:
Piekmachine:
Tags: , , , , , , , ,

Meer foto's

Laat een reactie achter